6.19.2013

Let's Call The Whole Thing Off

”恋人たちの予感”を見た後に女の子が恋しくなって、
LINEでメールしたけど
仕事終わりの日本人とタイパブのキャバ嬢だけ返信あったw
でも幸せw

映画のOSTは全編JAZZでかなりかっこよかった。
お気に入りの曲も何曲か使われていた。
Let's Call The Whole Thing Off は可愛い曲でお気に入り。

Let's Call The Whole Thing Off by Louie Armstrong & Ella Fitzgerald 



After watching When Harry Met Sally, I miss talking to girls. I texted some girls, but only 2 girls working at piano bars texted me back. It fulfilled me though. lol
OST of the movie is really cool. It has some of my favorites.

どうにもならなくなってきたわ 私たちの関係がしぼんでいるのよ
あなたが好きなものは ソレとかアレ だけど、私は コレとかソレ
神様だけが 終わりを知ってるのね ああ、私はどうしたらいいの
まるで二人は 絶対一つになれないみたい どうにかしなくっちゃ

キミは イーザー って発音するけれど 僕は アイザー って言うだろ
キミは ニーザー って発音するけれど 僕は ナイザー って言うだろ
イーザー、アィザー ニーザー、ナィザー
ああ、こんなこと、やめようよ

キミの好きなのは ポティト だけれど 僕の好きなのは ポタート だ
キミの好きなのは トメィト だけれど 僕の好きなのは トマート だ
ポティト、ポタート トメィト、トマート
ああ、こんなこと、もうやめにしよう
あっ!でも、もしやめてしまったら

僕たちは別れなければいけなくなっちゃうんだ

もし、キミと別れたりしたら 僕は傷ついちゃうよ

だから、もしキミが パジャーマ が良くて 僕は パジャマ が良いとしても
僕は パジャーマ を着て パジャマ は諦めるよ
だって、僕たちは一緒にいたいんだから やめにするのを、やめなくちゃ
ああ、こんなこと、もうやめにしよう!

あなたの発音は ラフター だけれど 私の発音は ラーフター
あなたの発音は アフター だけれど 私の発音は アーフター
ラフター、ラーフター アフター、アーフター
ああ、こんなこと、やめにしましょ

あなたの好きなのは ヴァニラ だけれど 私の好きなのは バニラ
あなたは サスパリラ だけれど 私は サスパレラ
バニラ、ヴァネラ チョコレート、ストロベリー

ああ、こんなこと、もうやめにしましょ

あ!でも、もしやめてしまったら
私たちは別れなければいけなくなっちゃうのよね

もし、あなたと別れたりしたら 私は傷ついちゃうわ

だから、もしあなたの好みが オイスター で 私の好みが アースター だとしても
私は オイスター を注文し アースター はキャンセルするわ
だって、私たちは一緒にいたいんだから やめにするのを、やめなくちゃ

ああ、こんなこと、本当にやめにしましょう

Things have come to a pretty pass
Our romance is growing flat,
For you like this and the other
While I go for this and that,

Goodness knows what the end will be
Oh I don't know where I'm at
It looks as if we two will never be one
Something must be done:

You say either and I say either,
You say neither and I say neither
Either, either neither, neither
Let's call the whole thing off.

You like potato and I like potato
You like tomato and I like tomato
Potato, potato, tomato, tomato.
Let's call the whole thing off

But oh, if we call the whole thing off
Then we must part
And oh, if we ever part, then that might break my heart

So if you like pajamas and I like pajamas,
I'll wear pajamas and give up pajamas
For we know we need each other so we
Better call the whole thing off
Let's call the whole thing off.

You say laughter and I say laughter
You say after and I say after
Laughter, laughter after after
Let's call the whole thing off,

You like vanilla and I like vanilla
You sarsaparilla, and I sarsaparilla
Vanilla vanilla chocolate strawberry
Let's call the whole thing off

But oh if we call the whole thing of then we must part
And oh, if we ever part, then that might break my heart

So if you go for oysters and I go for oysters
I'll order oysters and cancel the oysters
For we know we need each other so we
Better call the calling off off,
Let's call the whole thing off.

No comments:

Post a Comment