8.27.2013

Nympho Without A Tattoo

バンコクで、あるマッサージ店でマッサージをお願いした。
マッサージ嬢が用意しながら口ずさむのはフランク・シナトラの”夜のストレンジャー”。
しかも発音がばっちりアメリカ英語!!

僕:タイ語のアクセント全然無いね。

嬢:あら、あなた英語話すの?だって私NYで育ったんだもん。お父さんはアメリカ人。

僕:まじ?僕もNY住んでたんだよ。

嬢:うそ~?嬉しい!久しぶりにまともな英語が話せるわ。

僕:っていうか、なんで働いてるの?w

嬢:私、セックス依存症なのw
  しかもフリーランスのライターだからここでお客にアプローチしてネタ集めw

気が緩んだのか、色んな話をしてくれた彼女。
彼女のいびつな傷をについて話し始めてくれた。

嬢:この傷はタトゥーを取った時の傷。胸はジム・モリソンで、背中はストロークス。
   前職(一流企業)が厳しくて、見える範囲は全部取ったの。
  でも上司とオフィスでセックスして解雇されちゃった。

そんな訳の分からない彼女に僕も興味を持ってしまった。

嬢:ねえ、これから何するの? 私のおじいちゃんがJazz Bar持っているから
   あなたJazz好きなら聞きに行かない?あなた可愛いからデートしてもいいよ。

僕:早退出来るの?

嬢:私、お金のためにここで働いでるんじゃないのよw
  言ったでしょ?wネタ集めw

僕:今日は用事があるけど今度行こうか?

電話番号は交換したけど、何となく怖くなったのと好奇心が薄れて、
彼女のメッセージは無視してしまった。

酒も薬もセックスも自由奔放にエイミー・ワインハウスように生きる彼女。
まだ生きてるかな。

Stranger in The Night



I went a massage place in Bangkok and chose a girl. She was preparing some stuff for the massage singing Stranger In The Night by Frank Sinatra. I was like the song in here?! lol and her English was so American!!

Me: You don't have any Thai accent in your English.
Her: You speak English? I was raised in NY and my dad is American.
Me: Are you kidding? I lived there too.
Her: Seriously? I'm so happy speaking American English with you. It's been ages.
Me: Why the heck do you work here?
Her: I'm a nympho and a free lance writer collecting something to wright lol

She was so relaxed and kept telling me about her. She started talking about her scars on her back and chest.

Her: These are from tattoo removals. Jim Morison on my chest and The Strokes on my back.. My previous work environment was so I had to get them removed. But I got fired because I fucked my boss at the office.

This crazy girl got me interested in her.

Her: What are up to after here? Wanna go listen to some Jazz because my grandpa owns a Jazz bar. You are cute. I can go out with you tonight.

Me: Thanks. But Can you?

Her: I told you lol I'm not here for money lol for something to write.

Me: Sorry. I've got some plans tonight. Let's go another time.

I gave her my cell number, but I was kind of scared and lost interests in her. I ignored messages from her.

She lives freely like Amy Winehouse. I hope she is still alive.

No comments:

Post a Comment