7.18.2011

Unforgettable

誰しも忘れられない女性がいるであろう。
僕は中南米出身のEが忘れられない。
自分で言うのもなんですが、僕は結構モテます。
今まで夜を共にした女性はプロ・アマ計100名ほど。
(アマの方が多いですよ!!)
彼女は30名ほど。
(お金払ってませんよ!!)
それでも、今まで会った女性の中で内面も外見ともに、ぶっちぎりなのはE。

彼女との出会いはNYC。
結婚という形で内戦激しい祖国を離れ、隣国の人と18歳で結婚。
キューバの大学の医学部の奨学生の権利を得ていたが、旦那とNYに入国。
移民としてベビーシッターやウェイトレスなどで5年間働いて、
もう一度青春を取り戻したいと彼女が思っていた矢先、僕は彼女と出会った。
そして僕は日本帰国まで4ヶ月と迫った時だった・・・

最初の2週間は挨拶をするだけの関係だったが、
ある日、彼女が携帯を見ながら困った顔をしていた。

「E、どうしたの?」
「友達からドタキャンされちゃった。」
「じゃあ今日は予定無くなったの?」
「うん。」
「もし良かったら、一緒にどこか行かない?」
「いいわよ。」
ラテン系の子が持つ、まぶしい笑顔で答えてくれた。
いつもはチャラい僕が久しぶりにドキドキした。

お互いのことを知らなかった僕らはたくさん会話をし、あっという間に仲良くなった。
彼女はNYに5年もいるのにスシを食べたことがないという。
そんな彼女をSex And The Cityでも使われた、
West Villageのブラジル+日本のフュージョン料理 Sushi Sambaに連れて行った。
初めて食べるSushiは受けつけなかったようで、大分残していた。
しかし彼女は、「ちょっとユニークだったけど、おいしかったわ。」と、
またまぶしい笑顔で言ってくれた。
本当は肉料理が大好きなE。社交辞令も上手。そんな彼女に僕は夢中になっていった。

夕食後Jazz barに行き、会話を楽しみながらかかったのはこの曲だった。
その曲の通りになるとは、その時微塵も思わなかった。

Everybody has a woman you can't forget. I can't forget E from Central America. I'm not bragging about myself, but I'm quite popular for am asian guy. I've spent a night with around 100 women including some hookers... (Normal girls are majority out of 100!!) I've had approximately 30 girlfriends. (I didn't give them money to keep the relationship!!) E is the best girl I've ever met in terms of her personality and apprearance!!

I met her in NYC. She got married to a guy to left her homeland which had a horrible civil war at her 18. She was entitled to enroll a medocal school with grant in Cuba, but her husband and she migrated to NY. She worked as a babysitter and waiter, etc for 5 years. She spent het youth to survive in NY and she started to think that she wanted to take her youth back, then She met me. I had already decided to leave NYC for good. It was 4 months before I took off NYC...

We were just friends who said hi to each other in the first 2 weeks. One day, she looked disappointed looking her cell phone.

"What's wrong, E?" "My friend stood me up"
"Well, you don't have any plans today?" "No"
"Would you like to go somewhere to hang out with me?" "I'd love to!!"
She gave me the shining smile. I was a womanizer, but I was nervous and my heart was beating like crazy!!

We didn't know each other at all and we hit it off through the conversations we had. She said she had never eaten Sushi despite the fact that she lived in the foodie city, NYC for 5 years. I decided to take her to Sushi Samba, which was a Japanese and Brazilian fusion restaurant in West Village. She ate Sushi for her first time and she left the most of it. She, however, told me "It was a bit unique, but tasty:)" and gave me a lovely smile again. She really loved meat. She respected another culture. I got into her. We were headed to a Jazz bar and chilled out for a while there. All of a sudden, a Jazz band started this song. I didn't think my feelings would be just like the song at all back then...

Unforgettable by Nat King Cole



忘れられない、君のことが
忘れられない、近くにいても離れていても...

まるで心の中で奏で続く愛の歌のよう 
君への想いが、どれほど僕に影響しているか

今まで誰にもこんな想い
抱かなかった... 


忘れられない、どんなときも
そして永遠に僕の中で生き続ける

愛しき人よ、忘れることなどできない人がいることが
こんなにも素晴らしいことならば

僕も君の
忘れられぬ人になりたい...

No comments:

Post a Comment