1.16.2013

Reality Bites


前回の韓国人のブログエントリーから思い出した曲、
Come To Me by Clazzquai Project。
須永辰夫もプロデュースした、韓国系カナダ人のユニット。
クラブで見つけた女の子に一目惚れする歌。

踊り好きな子と出会いたいけど、
踊り好きはだいたい外国人女性になってしまう・・・。
NY発のイベントで出会ったNは、いつも素敵に踊ってたな~。
長年付き合ってた彼と結婚して、もう踊ってくれない。。。

年始にクラブに行ったフランスの黒人は
サルサ・バチャータ好きで、
踊った後、流れでお持ち帰りしたら、
その後「本気じゃないならもう連絡しないで!」なんて、
関係切られちゃった。

ノリのいい子と遊びたいと、
新年会の後に後輩Dと上野のタイパブへ。
タイ人女性はノリが良い!!
楽しく飲んで、お会計すると・・・5万円。。。

世の中うまくいかないですね。

Reality Bites (1994)

The last blog entry brought me back about this song, Come To Me by Clazziquai Project. They are Korean Canadian that a Japanese DJ produced in Japan as well 6 or 7 years ago. The song is about love at the first sight in a club. 

I really want to meet the girls who like dancing, but most of them I've met are foreigners. N who I met at an event from NY always danced nicely and beautifully  But she got married to a guy dating her for long. She won't dance with me anymore. I went clubbing with a Black French who likes Salsa and Bachata and we went back my place together. She told me that if I'm not serious, I shouldn't contact her. She cut me out of her life. D and I had a New Year Party and went to  a bar with Thai female companions for male customers because we wanted to drink with girls who are fun to be around. We had a blast but it cost USD 500... 

Reality Bites...

Come To Me by Clazziquai Project

さっきから 君を見ている 一人なのに 何をそんなに考えてるの

短い髪は 音楽に揺れて 不安な目は 誰を探してるんだろう

もう君も気づくだろう 5回目だろ 僕ら目が合ったのが

人の海の中で 君の顔ばかり目に留まる
何度も声をかける 僕のそばで踊ってと

流れ星が僕の夜を君に届ける 君はすごい魅力的 だから

流れ星が君の心への道を示してくれた そこに辿り着くために 


もう ためらう必要はないだろ
僕を呼ぶ君のそばへ 近づいてい行くよ

流れ星が僕の夜を君に届ける 君はすごい魅力的 だから

流れ星が君の心への道を示してくれた そこに辿り着くために 


僕のところへおいで baby 僕のところへおいで
チャンスを僕は待っている

僕のところへおいで baby 僕のところへおいで
チャンスを僕は待っている
もう君も気づくだろう 5回目だろ 僕ら目が合ったのが

人の海の中で 君の顔ばかり目に留まる
何度も声をかける 僕のそばで踊ってと

流れ星が僕の夜を君に届ける 君はすごい魅力的 だから

流れ星が君の心への道を示してくれた そこに辿り着くために 


僕のところへおいで baby 僕のところへおいで
チャンスを僕は待っている

No comments:

Post a Comment