2.03.2013

I Make A Fool Of Myself


読んでいるブログでフリーソウルの記述があったので
最近フリーソウル熱が再燃中。

The blog I subscribe talked about some Soul Music compilation albums that I was hooked on at my 15. I've been listening to it.  

I Make A Fool Of Myself by Ray Terrace


離れていると 何を言って何をしたらいいかがわかるけど
近くにいるときはいつも 勇気が無くなっちゃうんだ

平静じゃ無くなると 言葉は出てこなくなるし
君が落ち着いているのに 僕はバカやっちゃうんだよね

君の好きな人になりたいし 君の良く見せようとすると失敗しちゃうんだ

君といるとうまくいかないってわかっている
君が落ち着いているのに 僕はバカやっちゃうんだよね

ねえ、なんで気にするの?
僕が愛を育みたいってこと、君は気づいていないよね。
あ~死にたい。。。泣きたい。。。

ねえ、神様。彼女が僕の人生だってことわからせて下さい。
寝ても覚めても心は躍るし、いつもバカばっかやっちゃうんだよね。

When I'm away from you I know what to say and do
But every time you're near My courage disappears, ah ha

The words are on my lips When my composure slips
While you're collected and cool I make a fool of myself

I want so much to be The only love you see
I fall each time I try To look good in your eyes, ah ha

Don't know if I'll get through Being destroyed by you
While you're collected and cool I make a fool of myself

Hey, little girl How could you care
Little girl, you're unaware Of the love I have to share
Inside me dying, oh, I'm crying

Lord above please let me see She's the life and breath of me
How my heart is breakin' when I'm sleepin', wakin'
I keep making a fool of myself

No comments:

Post a Comment